HARMONOGRAM
8:45 – 9:15
Rejestracja uczestników
9:15 - 9:30
Rozpoczęcie konferencji
Władysław Mąsior
9:30 - 10:30
Edukacyjna rola gier fabularnych i paragrafowych dla dzieci
Marcin Kubiesa
10:30 - 11:30
Od królewskiej gry z Ur do DIXIT - historia gier planszowych
Kamil Duc
11:30 – 11:45
Przerwa
11:45 – 12:45
I sesja warsztatowa (warsztaty do wyboru)
Kompetencje schowane w grach
Sylwia Marek i Sławomir Winszczyk - GRAWITALNI oraz Sebastian Adamus - KSIĘGRALNIA.PL
Cukrowa Góra - problemy fabryki słodyczy - sesja RPG w edukacyjną grę fabularną Mistrz Baśni.
Marcin Kubiesa
Gry planszowe w edukacji wczesnoszkolnej i na świetlicy.
Marta Czauderna
Gry przyrodnicze.
Andrzej Kowalczyk
12:45 – 13:00
Przerwa
13:00 – 14:00
II sesja warsztatowa (warsztaty do wyboru)
Kompetencje schowane w grach.
Sylwia Marek i Sławomir Winszczyk - GRAWITALNI oraz Sebastian Adamus - KSIĘGRALNIA.PL
Rummikub - liczbowa gra nie tylko dla matematyków
Anna Fryś
Trening przez historię.
Andrzej Kowalczyk
14:00 – 14:15
Zakończenie konferencji, wydanie zaświadczeń