HARMONOGRAM

 

8:45 9:15
Rejestracja uczestników


9:15 - 9:30 

Rozpoczęcie konferencji 

 Władysław Mąsior


9:30 - 10:30 

Edukacyjna rola gier fabularnych i paragrafowych dla dzieci
Marcin Kubiesa 


10:30 - 11:30  

Od królewskiej gry z Ur do DIXIT - historia gier planszowych
Kamil Duc

11:30 – 11:45 

Przerwa 

11:45 – 12:45 

I sesja warsztatowa (warsztaty do wyboru)


Kompetencje schowane w grach 

 Sylwia Marek i Sławomir Winszczyk - GRAWITALNI oraz Sebastian Adamus - KSIĘGRALNIA.PL 


Cukrowa Góra - problemy fabryki słodyczy - sesja RPG w edukacyjną grę fabularną Mistrz Baśni.  

Marcin Kubiesa


Gry planszowe w edukacji wczesnoszkolnej i na świetlicy.

Marta Czauderna


Gry przyrodnicze. 

 Andrzej Kowalczyk

12:4513:00 

Przerwa 

13:0014:00 

II sesja warsztatowa (warsztaty do wyboru)


Kompetencje schowane w grach.

 Sylwia Marek i Sławomir Winszczyk - GRAWITALNI oraz Sebastian Adamus - KSIĘGRALNIA.PL 


Rummikub - liczbowa gra nie tylko dla matematyków 

 Anna Fryś


Trening przez historię.

Andrzej Kowalczyk

14:00 – 14:15 

Zakończenie konferencji, wydanie zaświadczeń